Junior Insights Consultant Media
Hoofddorp, NederlandMedia
Functieomschrijving
Een job waarin je research in de volle breedte kunt gaan oppakken en uitvoeren. Denk aan: doelgroeponderzoek, consumentenonderzoek, effectmetingen, analyseren en adviseren. Dát, en meer, ga je doen als Junior Insights Consultant binnen ZIGT.
Met jouw kennis en insights kun je het verschil gaan maken.
Wij bieden je een unieke kans om een enorme verdiepingsslag in je vak te maken. Je werkt nauw samen met communicatiestrategen en mediadirectors op wisselende projecten voor uiteenlopende bedrijven en organisaties. Daarbij kun je altijd rekenen op je collega's binnen het researchteam, dus je staat er nooit alleen voor. Je hebt wel een enorme vrijheid en verantwoordelijkheid.
Wat ga je doen?
Als research executive ben je verantwoordelijk voor het opzetten en begeleiden van onderzoek naar de werking van communicatie en media, en de effectiviteit van reclamecampagnes. Je analyseert en rapporteert de uitkomsten, en in samenwerking met de media directors en planners vertaal je jouw bevindingen in concrete adviezen voor adverteerders. Naast regelmatig contact met adverteerders heb je een hotline met verschillende onderzoeksbureaus.
Daarnaast creëer je op basis van onder andere brancheonderzoeken creëer je waardevolle insights, waarmee je collega's op strategie verder helpt. Je houdt intern de organisatie op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen in de markt (een blog voor een van onze social kanalen mag natuurlijk ook).
ZIGT Biedt
- Uitdagende en interessante functie met veel verantwoordelijkheid;
- Uitdagende opdrachtgevers binnen diverse branches;
- Goede doorgroei- en opleidingsmogelijkheden;
- Ruimte en vrijheid voor persoonlijke ontwikkeling;
- Een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Een werkomgeving waar ondernemerschap wordt gewaardeerd;
- Een relaxte, informele sfeer en collega’s die voor elkaar klaar staan;
Vereisten
ZIGT vraagt:
- Werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur 1-2 jaar;
- Afgeronde WO-opleiding, bij voorkeur richting communicatiewetenschappen, marketing of economie;
- Veel belangstelling voor statistiek en onderzoeksmethoden is voor deze functie een must;
- Kennis en ervaring met SPSS;
- Kennis van en affiniteit met (online & offline) media en communicatie;
- Een nieuwsgierige aanpakker, initiatiefrijk en assertief;
- Je werk net zo makkelijk zelfstandig als in een team.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!