
Officemanager
- Hoofddorp, Nederland
- Support
Functieomschrijving
Officemanager met facilitaire taken
Ben jij iemand die áltijd overzicht heeft, dol is op structuur en het liefst alles net even beter regelt dan een ander? Mooi. Want wij zoeken een officemanager in Hoofddorp.
Gastvrijheid zit in jouw DNA. Jij ontzorgt collega’s, houdt altijd het overzicht en regelt alles tot in de puntjes. Of het nu gaat om een representatief kantoor, een goed werkende koffiemachine of een soepel lopende werkdag: dankzij jou loopt alles op rolletjes.
Wat ga je doen?
In de rol van Officemanager denk je in oplossingen, maar vind je het ook leuk om zelf de handen uit de mouwen te steken. Je bent het gezicht van het kantoor, houdt van structuur én vindt het leuk om verrassende ideeën aan te dragen om het kantoorleven nóg leuker te maken. Je bent proactief: je ziet wat er beter kan en onderneemt direct actie om dat te realiseren.
In deze veelzijdige functie ben jij verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op kantoor. Je werkzaamheden zijn onder andere:
Coördineren van facilitaire zaken: je plant afspraken met leveranciers (zoals de glazenwasser, tuinman, onderhoudsbedrijf, schoonmaak en catering) en zorgt dat werkzaamheden tijdig én goed worden uitgevoerd.
Vastgoedbeheer: je beheert contracten en zorgt ervoor dat het kantoor schoon, representatief en operationeel is.
Voorraadbeheer: je bestelt kantoorartikelen, frisdrank, koffie, thee en zorgt dat alles altijd op peil is. Daarnaast houdt je pantry’s, vergaderruimtes en gezamenlijke ruimtes netjes en aangevuld. Jij ziet het werk liggen en pakt het aan voordat iemand erom hoeft te vragen.
Je zorgt voor de dagelijkse facilitaire taken zoals, onderhoud, bestellingen en wagenparkbeheer.
Je schakelt met onze IT-leverancier over werkplekinrichting, benodigdheden voor nieuwe collega’s en technische ondersteuning. Daarnaast draag je zelf ideeën aan om werkprocessen te verbeteren.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s bij alle facilitaire vragen en verzoeken.
Je ondersteunt bij het plannen en organiseren van interne events, uitjes en klantmeetings (je bent onderdeel van de feestcommissie!).
Je ondersteunt de directie door hun agenda strak te organiseren en afspraken soepel in te plannen.
Je ontvangt gasten en bent het eerste aanspreekpunt van ZIGT aan de telefoon.
Werken bij ZIGT
ZIGT is al meer dan twintig jaar hét onafhankelijke mediabureau van de Benelux. Vanuit Hoofddorp, Arnhem, Tilburg en België werken we voor toonaangevende én opkomende merken. Met een team van gedreven specialisten in onder andere digital, strategie, onderzoek en media-inkoop werken we elke dag aan impactvolle campagnes voor merken in allerlei sectoren. Bij ZIGT krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen, eigen verantwoordelijkheid te nemen en samen met collega’s het verschil te maken. Werken bij ZIGT betekend dat je de vrijheid krijgt om je eigen pad te kiezen en jezelf te ontwikkelen – in je werk en als persoon.
We geloven in Samen Succesvol Aanpakken
Een cultuur waarin je jezelf kunt zijn, ideeën telt en we elkaar vooruit helpen. Zin om te groeien in een open, ondernemende organisatie waar jouw talent écht telt? Dan voel je je thuis bij ZIGT. Naast dit allemaal houden van hard werken, maar ook van samen lunchen, borrelen op vrijdag en legendarische teamuitjes.
ZIGT biedt
Een veelzijdige functie voor 24-32 uur per week met mogelijkheid tot thuiswerken.
Freedom to grow: veel ruimte en vrijheid voor eigen initiatief.
Een werkomgeving waar ondernemerschap wordt gewaardeerd met een relaxte, informele sfeer waar collega's voor je klaar staan.
Elke dag een verzorgde lunch, snacks, fruit en drankjes.
25 vakantiedagen per jaar, elk jaar vrij op 5 mei én op je eigen verjaardag
Laptop, reiskosten-, thuiswerkvergoeding en aantrekkelijke pensioen- en bonusregelingen
Zigt vraagt
Jij bent een regelaar pur sang. Stressbestendig, sociaal én met een scherp oog voor detail. Je voelt je verantwoordelijk voor een goed georganiseerd kantoor en vindt het leuk om anderen te helpen. Daarnaast:
Heb je MBO+/HBO werk- en denkniveau.
Heb je minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare (facilitair/office) functie.
Ben je communicatief sterk en spreek/schrijf je uitstekend Nederlands.
Kun je goed plannen en prioriteren en houd je overzicht, ook als het druk is.
Ben je handig met tools als Outlook, Word en Excel.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
