Overslaan naar content

Media Strateeg - Hoofddorp

    • hoofddorp, Nederland
  • Media

Functieomschrijving

Ben jij een creatieve denker die commercieel en conceptueel vooruitdenkt? Dan ben jij de Media Strateeg die wij zoeken! Bij ZIGT krijg je de vrijheid om slimme, verrassende strategieën te ontwikkelen die onze klanten helpen hun doelen te behalen. Jij weet precies hoe je je weg moet vinden in het media landschap – zowel on- als offline – en zorgt ervoor dat je klanten altijd een stap voor zijn. Klinkt dit als jouw ideale job? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?
Als Media Strateeg ben jij de verbindende factor binnen ons team. Je werkt samen met een topteam van data- en media-experts die samen de strategieën ontwikkelen die het verschil maken voor onze klanten. Jouw werk draait om het combineren van inzichten, budgetten, doelstellingen en randvoorwaarden tot slimme, verrassende media strategieën. Jij zorgt ervoor dat de strategie altijd goed aansluit bij de klantbehoefte en monitor je continu de voortgang, zodat je kunt bijsturen waar nodig.

Je bent ook een vast gezicht binnen onze pitchteams en krijgt volop de ruimte om je eigen ambities en ideeën in te brengen. Je werkt autonoom binnen de afgesproken kaders, samen met een collega-strateeg bepaal jij de koers.

ZIGT biedt

  • Een veelzijdige baan voor 32-40 uur per week.

  • Freedom to grow: Jij wilt groeien in je vak? Wij zorgen ervoor dat je alle ruimte krijgt om te leren en jezelf verder te ontwikkelen.

  • Een goed salaris dat past bij jouw ervaring en kennis.

  • Een fijne werksfeer met een team van 140+ enthousiaste collega’s in Hoofddorp, Arnhem, Tilburg en Brussel.

  • Elke dag een verse, 3-gangen lunch (ja, echt!).

  • Laptop, thuiswerkvergoeding en aantrekkelijke pensioen- en bonusregelingen.

  • Een fijne combinatie van thuiswerken en werken op kantoor.

Vereisten

ZIGT vraagt

  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in het vak, bij voorkeur aan de bureauzijde.

  • Jij hebt het mediavak volledig in de vingers en denkt altijd een stap verder.

  • Je hebt een scherpe visie op ontwikkelingen in media en communicatie en weet dit goed over te brengen naar klanten en collega’s.

  • Je bent een pro in het formuleren en presenteren van zowel media-strategieën als tactieken.

  • Jij weet hoe je zowel branding- als performancedoelen in één strategie kunt integreren.

  • Innovatie is jouw tweede natuur – niet alleen in media, maar ook in de processen die daarbij komen kijken.

of