
Media Director
- Tilburg, Nederland
- Media
Functieomschrijving
Vacature Media Director Tilburg
Heb jij passie voor het mediavak en blink jij uit in zowel commerciële accountvaardigheden als in het zijn van een gesprekspartner op business- én mediavlak? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Media Director weet je precies wat er speelt bij adverteerders en lever je een belangrijke bijdrage aan het succes van onze klanten. Je hebt een scherpe visie op de ontwikkelingen en mogelijkheden binnen (digital) media / performance en weet deze goed over te brengen op zowel klanten als collega’s.
Wat ga je doen?
· Als Media Director ben jij de drijvende kracht achter onze mediadeskundigheid in Tilburg met een focus op performance marketing.
· Eindverantwoordelijk voor strategisch advies, commercie en accountbeheer voor meerdere (performance) klanten van visie tot uitvoering.
· Aansturen en coachen van een team van media planners, campaign managers en consultants; verantwoordelijk voor hun persoonlijke en professionele ontwikkeling.
· Actief signaleren en benutten van up-sell- en cross-sellmogelijkheden; bijdragen aan new business-trajecten.
· Vertegenwoordiger van ZIGT: je bent gesprekspartner voor klanten, exploitanten en partnerbureaus.
Werken bij ZIGT
ZIGT is al meer dan twintig jaar hét onafhankelijke mediabureau van de Benelux. Vanuit Hoofddorp, Arnhem, Tilburg en België werken we voor toonaangevende én opkomende merken. Met een team van gedreven specialisten in onder andere digital, strategie, onderzoek en media-inkoop werken we elke dag aan impactvolle campagnes voor merken in allerlei sectoren. Bij ZIGT krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen, eigen verantwoordelijkheid te nemen en samen met collega’s het verschil te maken. Werken bij ZIGT betekend dat je de vrijheid krijgt om je eigen pad te kiezen en jezelf te ontwikkelen – in je werk en als persoon.
We geloven in Samen Succesvol Aanpakken
Een cultuur waarin je jezelf kunt zijn, ideeën telt en we elkaar vooruit helpen. Zin om te groeien in een open, ondernemende organisatie waar jouw talent écht telt? Dan voel je je thuis bij ZIGT. Naast dit allemaal houden van hard werken, maar ook van samen lunchen, borrelen op vrijdag en legendarische teamuitjes.
ZIGT biedt
Een veelzijdige job voor 32-40 uur per week met mogelijkheid tot een hybride werkvorm.
Freedom to Grow; veel ruimte en vrijheid voor eigen initiatief.
Een werkomgeving waar ondernemerschap wordt gewaardeerd.
Een relaxte, informele sfeer en collega’s die voor elkaar klaar staan.
Elke dag een vers bereide 3-gangen lunch.
Laptop, aantrekkelijke pensioen- en bonusregeling.
25 vakantiedagen per jaar, elk jaar vrij op 5 mei én op je eigen verjaardag.
Jaarlijks beschikbaar budget voor persoonlijke ontwikkeling.
ZIGT vraagt
· Je hebt +5 jaar ervaring in performance marketing en/of een gelijke functie
· Je hebt een scherpe visie op (digital) media-trends en weet deze overtuigend over te brengen op klanten en collega’s.
· Je bent sterk in het formuleren en presenteren van mediastrategieën en -tactieken.
· Je beschikt over coachende leiderschapskwaliteiten: je inspireert, motiveert en ontwikkelt je team. à Je hebt ervaring met leidinggeven:
· Je bent commercieel ingesteld: je signaleert groeikansen en weet new business en klantrelaties te optimaliseren.
Vereisten
ZIGT vraagt
Je volgt de ontwikkelingen in digitale media en communicatie nauwlettend, hebt daar een eigen mening over en kunt die goed overbrengen.
Je hebt minimaal 2 a 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie, zowel aan klant- als bureauzijde.
Kennis van online als offline media is een pré.
Branding- én performancedoelstellingen zijn bij jou in even goede handen.
Je hebt ervaring met het formuleren van digitale strategie en tactiek, en kunt beide met verve presenteren.
Je werkt planmatig en gestructureerd en managet zelfstandig projecten.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!