Overslaan naar content

Programmatic Consultant

    • Hoofddorp, Nederland
  • Performance

Functieomschrijving

Ben jij een data-driven denker met een passie voor digitale media? Heb je ervaring met programmatic advertising en wil je werken voor toonaangevende merken binnen een dynamisch mediabureau? Lees dan snel verder en wie weet kan jij binnenkort impact maken bij ZIGT.

De rol

Als Programmatic Advertising Consultant bij ZIGT krijg je de vrijheid om de programmatic campagnes van jouw klanten naar een hoger niveau te tillen. Je geeft onderbouwde adviezen en zorgt voor een programmatic inzet die naadloos aansluit op een consistente, overkoepelende strategie. Met verschillende DSP’s en tools werk je als dé expert waar klanten én collega’s op vertrouwen. Of het nu gaat om display, video, digital out-of-home of audio: jij weet hoe je impact maakt. Je voert inhoudelijke gesprekken op senior niveau met klanten en weet collega’s te overtuigen van de juiste aanpak. Jij bent de echte adviseur.

Wat ga je doen?

  • Je bent in staat om programmatic advertising advies op te stellen, op zowel strategisch als tactisch niveau.

  • Je zet campagnes op in platforms zoals DV360, Adform, The Trade Desk of Weborama.

  • Je voert nauwkeurige trafficking en tagging uit.

  • Je optimaliseert campagnes continu voor maximale performance.

  • Je werkt samen met consultants, media directors en andere specialisten.

  • Je adviseert klanten proactief over strategie, targeting en creatie.

  • Je deelt je kennis met het team en blijft zelf ook voortdurend leren.



ZIGT biedt

  • Een veelzijdige job voor 32-40 uur per week met mogelijkheid tot een hybride werkvorm.

  • Freedom to Grow; veel ruimte en vrijheid voor eigen initiatief.

  • Een werkomgeving waar ondernemerschap wordt gewaardeerd.

  • Een relaxte, informele sfeer en collega’s die voor elkaar klaar staan.

  • Elke dag een vers bereide 3-gangen lunch.

  • Laptop, aantrekkelijke pensioen- en bonusregeling.

  • 25 vakantiedagen per jaar, elk jaar vrij op 5 mei én op je eigen verjaardag.

  • Jaarlijks beschikbaar budget voor persoonlijke ontwikkeling.

Vereisten

ZIGT vraagt

  • Minimaal 2 jaar ervaring in programmatic advertising.

  • HBO- of WO-opleiding afgerond.

  • Bekendheid met zowel branding- als performancecampagnes.

  • Sterke analytische vaardigheden en oog voor detail.

  • Uitstekende beheersing van het Nederlands en Engels (mondeling en schriftelijk).

  • Proactieve houding, stressbestendigheid en teamspirit.

of